5 oktober 2012

Idag är det..

.. FREDAG!

Jag har längtat efter helg, känner mig fortfarande inte 100% kry vilket resulterar i att jag sover dåligt på natten. Annars är det inte så farligt, men att inte få sova ordentligt på natten och sedan vara på praktik med elever hela dagen gör att jag är trött i både kropp och knopp och därför längtar efter helg.

Dock blir det ingen sovmorgon imorgon. Memil har helgtjänst och jag ska kliva upp med honom för att göra mig i ordning och åka till Piteå där jag ska hälsa på mamma. Sedan bär det av till Titti! Hon hade dop för lillan förra helgen, men det missade jag eftersom att jag och Memil var på högtidsmiddag med balklänning och hela köret. Direkt efter Piteå åker jag till Luleå för att gå på fröken M's dop. Därefter ska jag hämta ut det sista paketet med en liten gardinkappa som jag beställde, men glömde ringa bolaget och säga att jag flyttat.. Sedan - ska jag åka hem, dra på mjukisar och se film i sängen tills Memil kommer hem. På söndag vankas det sovmorgon för min del minsann!

Frisyr på högtidsmiddagen förra helgen

1 kommentar: