28 september 2012

.. letat.. och hittat

Det var en kort dag på praktiken idag, slutade efter lunch. Jag plockade upp Memil och så for vi på banken så jag kunde sätta in lönen plus att vi svängde förbi DollarStore så jag fick köpa ballonger till min kommande tekniklektion och in på Coop för att köpa lite dricka inför kvällens fredagsmys.

Nu har jag hunnit surra med Ninis en sväng och letat efter kabeln till kameran. Efter många om och men hittade jag kabeln, hittade massa annat i mitt letande också, bland annat: välkommen-skylten som nu hänger utanför dörren, äggklockan, sockerskålen och smycken som jag ska ha imorgon på högtidsmiddagen.

Hittade en underbart söt bild på Alice som jag bara måste dela med mig av! Jag tror att den är från sista dagarna i förra lägenheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar