9 oktober 2012

.. allt blir inte alltid som man vill

Memil har haft helgtjänst och är därför ledig måndag, tisdag och onsdag. Perfekt tänkte jag och har nu lämnat över allt på honom: matplanering, handling, matlagning och städning! Nu är han och handlar, spännande att se vad som bjuds på till middag idag. Tanken är att jag ska hinna sätta mig och plugga en stund, men jag tror att jag sätter igång efter middagen.. lite energi är alltid bra om man ska plugga!

Det var dock synd att han hade helgtjänst eftersom att han missade att få äta frukost hos mamma i lördags, hälsa på Titti och Emilia, han missade dopet av lilla Maja och morgonmyset med Alice i söndags. Men men, allt blir inte alltid som man vill.

Den sagolika dukningen på Majas dop.
Vi bjöds på en helt underbar buffé där det t.o.m fanns glutenfria alternativ: LYX!

1 kommentar:

  1. nää ibland blir de verkligen inte som man vill men de kan dyka upp fler chansen en annan gång ;D

    SvaraRadera