18 oktober 2012

.. dålig uppdatering

Det är dålig uppdatering från min sida, I know. Jag har helt ärligt inte haft någon lust att blogga, har varit så trött efter praktiken att jag helt enkelt valt att bara slöa i soffan framför tvn på kvällarna. Dock har jag bara en vecka kvar av fem på praktiken nu och det känns så klart jätte tråkigt, men samtidigt skönt för jag har tusen saker att göra på universitetet. 150% studier är inte alltid en dans på rosor.. Inte ens 100% studier är det, haha.

Hur som haver, jag måste bara visa upp lite fynd! Miss Sophie och herr A var förbi och hälsade på efter att vi varit på dopet för snart 2 veckor sedan. De hade med sig en helt underbar inflyttningspresent i form av 4 stycken hjärt-formar som man kan ha både ugnen, micron och diskmaskin för att göra portionsstorlekar av allt möjligt! Jag har dessutom fyndat världens gulligaste uggle-grytunderlägg! Jag köpte skorna som jag funderat på ända sedan jag såg dem i affären, de ser ut som ett par gympaskor men har kilklack och är riktigt sköna att gå i. Dessutom har jag äntligen köpt jackan som jag hittade av en slump i Luleå, men den fanns inte i rätt storlek så jag köpte den i Piteå när jag ändå hälsade på folk, också för drygt 2 veckor sedan.


1 kommentar:

  1. Ingen fara gumman:) hur mår ni då? vi får komma på besök snart och se hur ni har det i nya plejset :) puss å kraaam <3

    SvaraRadera