29 oktober 2012

Sammanfattning

Det har varit stressiga veckor, men nu är den sista praktiken över. Den sista praktiken någonsin! Jag har också valt att lägga en av mina två extra kurser på hyllan, det skulle vara en nybörjarkurs men jag ansåg att det inte var det och att den inte gick på 25% som det stod att den skulle göra. Så nu har jag "bara" 125% studier, vilket gör stor skillnad i tid.

Ni som inte följer mig på Instagram ska få en snabb sammanfattning av vad jag hållit på med. Idag och förra veckan blev det två shoppingturer. Bland annat en lampa till gäst-/pysselrummet, en gigantisk julstjärna till fönstret, säsong 2 och 3 av "Sons of Anarchy". Jag och Memil har infört frukt-torsdag igen, en av våra mysiga kvällar ihop då vi frossar i frukt. Jag har fått en helt underbart söt nalle av två elever på praktiken + att i fredags skrev alla elever "5 meningar om Emma" som jag fick med mig hem i ett stort kuvert. Jag har så klart hunnit mer, men lite mystik kan jag ju behålla.


3 kommentarer:

  1. de tycker ja verkligen, saknar er alla, jaaa t.om alice även fast hon inte e såååå jädra social när man kommer men söt de är hon hihi ;D <3 puss å kram från oss i luleå

    SvaraRadera
  2. nallebjörnar är fan nå jag älskar, har några st och vill ha fler hah ;P men just nu önskar jag mig annat än nallebjörnar till då ja fyller år så hahah xD hoppas att ni mår bra. puss å kram bamse...katt? ;P

    SvaraRadera
  3. men klaaart ;D såååå fin present vi fick av dig ju, har badsaltet i gamla kaffeskålar hahahah xD
    fyller år på lörd, kom på fika vet ja :D

    SvaraRadera