24 september 2012

.. första dagen på sista praktiken

Idag var första dagen på sista praktiken. Det känns totalt overkligt att någon gång i januari är jag färdig med universitetet, då har jag min lärarexamen i handen och är redo för verkligheten (om allt går som det ska nu sista terminen dvs.) Det är en skön känsla att komma ut i verkligheten, även om det just nu bara är på praktik, men det är rätt skönt att komma hem också. Jag har hunnit lämnat in en kursuppgift och funderar på att slänga i mig middag och dö på soffan antingen framför tvn eller framför en av de två böckerna jag fick hem förra veckan., har redan hunnit läsa halva Skamfläck. Det är fel att säga att den är bra, men den är sjukt intressant och svår att lägga ifrån sig!



1 kommentar:

  1. Visst blev det! Den gick att rädda trots allt ;) Haha.. hade inte sett mig själv i spegeln innan du sa det, tur att jag hade kläder på mig då ;)

    SvaraRadera