22 september 2012

.. en liten break

Jag mår fortfarande riktigt dåligt, men eftersom att jag pluggar 150% denna termin har jag inte riktigt möjlighet att slappa och vila just nu. Har suttit några timmar och påbörjat arbetet på första uppgiften i distanskursen och tyckte att jag förtjänade en liten break. Tänkte att jag skulle visa er köksfönstret som är enda rummet där jag inte behövt sy gardinen själv eller modifierat gardinen för att den ska passa. Jag och Memil valde att placera gardinstången inne i fönsterramen för ovanlighetens skull, hade vi inte gjort det hade vi inte fått upp köksluckorna som går hela vägen upp till taket.


2 kommentarer:

  1. Ja jisses - inte hann jag med i svängarna här inte ;) vart har ni flyttat? :) Ser då ut som att ni får det fint :)

    SvaraRadera
  2. Totalt efter! Befälsvägen låter inte tokigt :)

    SvaraRadera