15 augusti 2012

Underbara svenska sommar!

Det verkar som att vädret håller i sig. Jag tror minsann att solen och värmen har väntat på att jag ska få "semester", bara för att jag också ska få möjlighet att njuta av den svenska sommaren då den är som bäst. Jag och Memil var på Nolia för typ en vecka sedan då blev vi bjudna på grillade hamburgare med sallad hos mamma och därefter fika hos miss Sophie och herr A när vi för första gången fick spana in deras hus!

Både igår och idag har jag legat ute i solen, igår löste jag korsord och idag surrade jag med Ninis medan jag solade ryggen på gräset. När jag tröttnat på det har jag suttit i solstolen på balkongen med vattensprutan (blomsprutan?) i högsta hugg! Ryggen är rödare än rödast, men framsidan har klarat sig. Underbara svenska sommar!


1 kommentar: