2 januari 2013

Gott nytt år

Jag tänker inte göra någon speciell resumé av 2012.
Kort och gott sammanfattar jag året som:

året då jag och Memil varit förlovade i 1 år,

året då jag kommit halvvägs till 50,

året då jag läste min sista termin på lärarutbildningen på LTU,

året som jag springvikarierat som lärare för första gången,

året som jag träffat nya underbara vänner,

året som jag varit i Danmark för första gången,

... kort och gott ett rätt bra år!

V
i firade nyår hemma hos oss efter en riktigt god middag på Far East här i Boden. Vi var ett gäng som spelade spel, lyssnade på musik och snackade skit om allt mellan himmel och jord. En toppen-mysig kväll, ett underbart sätt att skåla in det nya året och alla nya utmaningar som 2013 kommer att innebära!


2 kommentarer:

  1. haha ja hajjar ja hajjar ;D jaa va fan, lika bra å testa sig fram då de int finns bostäder här liksom :) i piteå fanns de massa ledigt så ja kör så de ryker men först blir ja sambo me en kompis, hon å ja har redan planerat så faaan så kul vi lär ha de :D

    SvaraRadera
  2. klart du får puman :) ja får lite små möbler å bråte av vänner nu som lite startpaket då jag inte har sånt :) massa porslin, stolar å allt vad de var hehe ;D jag börjar ju med å bo med ronja sen ska vi hitta en liten söt etta åt moi sen när jag fått jobb å de ska jag skaffa en hund som ronja :D

    SvaraRadera