13 september 2012

"Alice tonårsrum"?

Det blev en rätt lång dag på universitetet idag, men oj vad vi har hunnit mycket! Surrade med Ninis under bilfärden hem, och en stund efter att jag kommit hem. Nu har jag precis duschat och smort in hela kroppen med lotion som doftar underbart.

På någon liten timme kommer Memil hem efter att ha varit i Gbg sen i måndags. Min plan är att visa han allt jag gjort i lägenheten sedan han for (nu börjar det faktiskt sakta men säkert likna ett hem!) och sedan ska jag krama sönder honom innan det är dags att sova.

På tal om lägenheten, igår var jag med svärmor och Memils lillasyster till Luleå, hittade äntligen ett överkast till gästsängen .. som Alice förövrigt har lagt beslag på om nätterna, eller rättare sagt kan vi nog säga att hon tagit över hela gäst-/pysselrummet och nu kan  vi kanske kalla det "Alice tonårsrum"?


Älskar den nya dagbädden som till vardags är en 80cm säng
och som kan bäddas ut till 160cm när gästerna kommer!

1 kommentar:

  1. sååå fint då ;)

    naaw men allt för er gosemma :) hälsa emil å alice från oss. puss <3

    SvaraRadera