På kvällen skulle vi sätta igång en film och mysa med vår älskade vattenmelon, men när vi skär upp den visar det sig att den mer eller mindre har härsknat. Idag ringde jag till Coop och de bad mig komma med kvitto och melon så skulle de lösa problemet.
Sagt och gjort så satte vi oss i bilen med vattenmelonen på en bakplåt och åkte dit. Hon i kundtjänstkassan såg inte alls nöjd ut när vi kom gåendes med denna uppskurna vattenmelon och det såg ut som att hon var på väg att gå därifrån och låta någon kollega ta hand om vårt ärende. Det gjorde hon inte som tur var. Hon hjälpte oss att fylla i papper för reklamation och gav oss inte bara pengarna tillbaka för vattenmelonen, utan gav oss dessutom det dubbla! Det tycker jag är bra kundservice, istället för 150kr gick vi istället därifrån med 300kr.
Trots att det inte blev någon sista vattenmelon för vår del, så är vi iallafall nöjda kunder! Därför vill jag för första gången i bloggen hissa något och det blir Coop Forum på Storheden och deras personals väldigt positiva bemötande!
![]() |
(Bild lånad av google) |
Riktigt bra kompenserat av Coop!
SvaraRadera